تعمیر ظرفشویی بوش

لوگوی بوش

مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

مرکز تخصصی تعمیرات  لوازم خانگی بوش تعمیرات آنلاین با سال ها تجربه در زمینه نصب, سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش در شرق , غرب و شمال تهران و با بکار گیری تکنسین های متخصص و آموزش دیده با بیش از 10 سال سابقه حرفه ای تعمیرات ظرفشویی بوشآماده ارائه خدمات در سراسر تهران همراه با ضمانت نامه 180 روزه در محل شما است.

تعمیر تخصصی ظرفشویی بوش
ثبت سفارش خدمات
تعمیر ظرفشویی بوش

در شلوغی زندگی مدرن لوازم آشپز خانه بار سنگین کارهای روزمره ما را تحمل می کنند و درمیان ماشین ظرفشویی به عنوان یک قهرمان خاموش ایستاده است و کار خسته کننده ظرفشویی را ساده میکند.

ماشین ظرفشویی بوش به فناوری پیشرفته و دوام بالا مهشور هست اما قویترین و با دوام ترین ماشین ظرفشویی در طول زمان با مشکلاتی روبه رو می شود که نیاز به تعمیر ظرفشویی بوش پیدا می کنید.

اما می توان با نحوه صیحیح نگهداری ماشین ظرفشویی بوش طول عمر دستگاه را افزایش داد که در مقاله زیر کامل به آن پرداختیم.

نحوه نگهداری از ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش-نحوه نگهداری ماشین ظرفشویی بوش

مراقبت نکردن از دستگاه باعث کاهش عمر آن می شود و شما نیار به تعمیر ظرفشویی بوش خود پیدا می کنید اما عواملی است که با رعایت آن ها می توانید طول عمر دستگاه افزایش دهید یکی از بهترین راه ها برای افزایش طول عمر دستگاه سرویس دوره ای دستگاه است که مجموعه تعمیرات آنلاین این خدمات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کردیم.

مشاهده مقاله نحوه نگهداری از ظرفشویی بوش

ارور های ظرفشویی بوش

ارور های ظرفشویی بوش

ارور های ظرفشویی بوش نشان می دهد قطعه ای دچار نقص فنی شده است و به شما هشدار می دهد سریعا اقدام به حل مشکل پیش امده کنید.

ارور های ظرفشویی بوش از دو بخش اعداد و حروف لاتین تشکیل شده اند مانند(E09) و تمامی ارور با حروف E شروع می شود

تمامی ارور ها و علت احتمالی آن بر گرفته از سایت اصلی و رسمی بوش میباشدو از طریق لینک زیر می توانید به صفحه اصلی ارور های ظرفشویی بوش مراجعه کنید.

هزینه تعمیر ظرفشویی بوش چقد است؟

تعمیر ظرفشویی بوش-هزینه

این سوالی است که امروزه خیلی پرسیده می شود با توجه به قیمت بالای خرید ماشین ظرفشویی بوش تعمیرات این دستگاه مقرون به صرفه تر است.

هزینه تعمیر ظرفشویی بوش در مجموعه تعمیرات بر اساس نرخ اتحادیه بوده و تمامی هزینه ها زیر نظر مجموعه بوده و برای اطمینان بیشتر شما مشتریان عزیز فاکتور رسمی توسط تکنسین ارائه می شود. 

تعمیر برد ظرفشویی بوش

تعمیر برد ظرفشویی بوش

برد هر دستگاه مغر آن است و این برد به مرور زمان و عواملی مثل آب خوردی و اتصالی سیم کشی و قطعات باعث ایرادات در آن می شود و برند بوش به دلیل اختصاری بودن نرم افزار و سخت افزار باید به نمایندگی و متخصص خودش بسپارید.

مجموعه تعمیرات آنلاین با متخصصین لوازم خانگی بوش و مهندسین الکترونیک در زمینه تعمیر ظرفشویی بوش و تعمیر برد آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز در سراسر شهر تهران است.

تعمیر هیت پمپ ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش موتور

هیت پمپ ظرفشویی بوش مانند قلب ما عمل میکند و وظیه پمپاژ آب را به بازو های سبد را دارد علاوه بر پمپاژ آب وظیفه گرم کردن آب را نیز دارد.

هیت پمپ ظرفشویی بوش از دو بخش تشکیل شده است موتور و المنت. هیت پمپ یکی از قطعات پیشرفته ظرفشویی بوش است که عمل کرد شگفت انگیزی دارد که در هنگام پمپاژ آب همزمان نیز آب را گرم میکند.

مجموعه تعمیرات آنلاین با گردهم آوری متخصصین مجرب تعمیر ظرفشویی بوش تمامی خدمات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده ایم.

علائم خرابی هیت پمپ ظرفشویی بوش

  • سر و صدای دستگاه هنگام کار زیاد می شود.
  • ظروف خوب تمیز نمی شود که یکی ایراد ضعیف شدن هیت پمپ است.
  • نشت آب

ارور E09 خطای پر تکرار خرابی هیت پمپ است.

تعمیر حوضچه ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش هوزینگ

یکی دیگه از ایرادات ظرفشویی بوش نشت آب از هوزینگ یا حوضچه است که به مرور زمان و استفاده مواد شوینده تقلبی و بی کیفیت که باعث می شود اورینگ حوضچه پوسیده شود.

تعویض ارورینگ هوزینگ یکی از سخت ترین تعمیرات ظرفشویی بوش است که کل دستگاه باید اوراق و مونتاژ شود ولی این کار سخت برای تکنسین های حرفه ای تعمیرات آنلاین بسیار کار آسانی است.

تکنسین های تعمیرات آنلاین با بیش از 10 سال سابقه کار در زمینه نصب,سرویس و تعمیر ظرفشویی بوشدارند و با گذراندن دوره های آموزشی سالیانه با جدید ترین متتد های تعمیر آشنا هستند.

ارور E15 نشان دهنده نشت آب است.

تعمیر تخصصی ظرفشویی بوش
ثبت سفارش خدمات